Copyright © Momentan
Design by Dzignine
marți, 20 mai 2014

Trebuie sa ma pun sa invat

Momentan


Da. Trebuie sa ma pun sa invat, pentru scoala de soferi.

Sunt la al doilea dosar. Ba am picat sala ca nu am invatat destul, ba la oras.
In data de 3 am examen, sala.
Incep de azi fain frumos cu cateva chestionare. Defapt asa invat, facand chestionare.
Mi-a zis un amic de un site bun pe care il recomand: http://e-drpciv.ro/

Iti faci cont si poti sa faci chestionare gratis. Nu mai stiu acum cate poti face gratis intr-o zi. 3 sau 5 parca. Eu unul cand se apropia examenul am si platit prin sms (au ei un serviciu foarte bun prin care sa platesti prin sms) sa pot face nelimitat chestionare in functie de pachetul pe care il alegi.

Il recomand pentru ca de fiecare data cand am facut suficiente chestionare de pe el, am luat sala. La oras nu am gasit nici un program ca sa trec, momentan :))

In concluzie, la treaba. Incep prin a face zilnic chestionarele gratis dupa care in ultimele zile voi plati un pachet ca sa bag blana.

Daca si tu te pregatesti pentru a fi sofer, soferita eu iti doresc multa bafta!

O zi buna! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu