Copyright © Momentan
Design by Dzignine
marți, 20 mai 2014

3 chestionare gratis

Momentan

:) Vin cu un update la ultimul articol pe care l-am scris despre chestionarele auto.

In prezent ai la dispozitie 3 chestionare gratuite pe http://e-drpciv.ro. Se pare ca baietii au scumpit si modificat pachetele de acces nelimitat. Asta datorita popularitatii de care a beneficiat site-ul. ( Ma gandesc eu.)

Eu insa raman sa fac asa cum mi-am stabilit, cele 3 chestionare in fiecare zi, dupa care voi apela la un pachet nelimitat.

Pachetele sunt dupa cum urmeaza:

Nelimitat 3 zile - 2 euro
Nelimitat 30 de zile - 5 euro
si 
Nelimitat 300 de zile - 10 euro

Spor si bafta la examene! :)

4 comentarii:

  1. sunt bune macar testele de acolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Sunt relevante. Sunt intrebarile ce iti pica la sala.

      Ștergere
  2. si care este diferenta intre cele de pe drpciv.ro? merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu stiu sa iti spun. Parca am facut pe drpciv.ro si nu imi dadea raspunsul atunci pe loc daca il greseam.
      Si asta conteaza mult pentru ca inveti atunci cand gresesti.
      Daca ti-l da la sfarsit nu mai bagi atata in seama.
      Cu placere :)

      Ștergere