Copyright © Momentan
Design by Dzignine
marți, 6 mai 2014

Cerc vicios

Cerc vicios


De ce cerc vicios?

Pentru ca se intampla la un moment dat. Mai ales daca esti in postura de angajat si esti angajat pentru bani si nimic mai mult. Adica daca lipseste pasiunea. Si de multe ori lipseste pasiunea in clasa de mijloc a societatii noastre grandioase. Si nu ma refer aici doar la noi ca tara.


Societate ca si sistem :)

Cerc vicios, si pentru mine. Momentan sunt si eu aici. In postura de angajat, si sunt pentru bani, aici.
Momentan lucrez la un dispecerat, o plictiseala pentru mine. Spun pentru mine, pentru ca ce e relevant pentru mine, pentru altul posibil sa nu fie.
Sunt dependent de libertate. Si libertatea asta trebuie castigata. Ne nastem noi liberi, egali. Dar din prima secunda in care avem nevoie de bani, folosim banii suntem deja intrati in sistem, in societate :)
Un maze in engleza, un labirit in romana.
Dar ne indreptam spre gastigarea libertatii, cel putin eu asta fac de cand mi-am dat seama de acest maze-labirint.

Am zis cerc vicios. Pentru ca ma aflu in el cand ajung ca lucrez, ajung acasa tarziu, mananc, etc, dorm si din nou la lucrul "mirific".

Revin cu detalii. Momentan sunt aici.

Tu unde te aflii ?

:) O zi cat mai buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu